|
|
Znajdziesz tutaj potwory występujące w
Diablo. Każdego z nich są cztery odmiany, różniące się od siebie
kolorem i lepszymi statystykami. Są bardziej wytrzymałe oraz
bardziej inteligentne. Charakteryzują się innymi cechami oraz nazwą
grupy. Istnieją ich trzy różne gatunki - Undead
(umarli), Animals (zwierzęta), Demons (demony).
Legenda opisów:
Rodzaj - podgatunek potwora
dlvl - poziom w podziemiach, na których występuje potwór
mlvl - poziom potwora
HP Single - punkty życia potwora w trybie single player
HP Multi - punkty życia potwora w trybie multi player
AC - klasa pancerza potwora
To Hit% - szansa potwora na trafienie twojej postaci
Damage - siła zadanych przez potwora obrażeń
MFL - odporność na Magic, Fire, Lightning (magia, ogień,
błyskawice)
I - immune (immunitet)
R - resistance (odporność)
Atrybuty potworów są wypisane w trzech liniach, które są
odpowiednikami trzem poziomom trudności (Normal, Nightmare, Hell).
Resistances oraz Immunities dla poziomu Normal oraz Nightmare są te
same, dlatego nie zostały one wypisane.
|
|
Zombies
(undead)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Zombie |
1
- 2 |
1 16 31 |
2 - 3 56 - 59 108 - 112 |
4 - 7
13 - 22 19 - 31 |
5 55 85 |
10 95 130 |
2 - 5 8
- 14 14 - 26 |
I - - I - - |
Ghoul |
2
- 3 |
2 17 32 |
3 - 5 59 - 65 112 - 120 |
7 - 11
22 - 32 31 - 47 |
10 60 90 |
10 95 130 |
3 - 10 10
- 24 18 - 46 |
I - - I - - |
Rotting Carcass |
2
- 4 |
4 19 34 |
7 - 12 71 - 86 128 - 148 |
15 - 25
46 - 76 63 - 103 |
15 65 95 |
25 110 145 |
5 - 15 14
- 34 26 - 66 |
I - - IR - |
Black Death |
3
- 5 |
6 21 36 |
12 - 20 86 - 110 148 - 180 |
25 - 40
76 - 121 103 - 163 |
20 70 100 |
30 115 150 |
6 - 22 16
- 48 30 - 94 |
I - - I -
R |
Zombie są
bardzo powolne. Dlatego nie stanowią żadnej groźby. Jednak jeśli już
dosięgnie cię ich uderzenie trochę życia zabierze. Uwaga na żółte Black
Death. Jeśli cię trafią odbierają na stałe punkty życia. Najlepiej
potraktować ich
Holy Bolt'em
na który podatne są wszystkie zombie. Nie szarżuj magiem bo możesz się
niechcąco wteleprować w ich grupę, a wtedy może być źle. Wszystkie odporne
są na magię. |
Fallen Ones with spear
(animals)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Fallen One |
1
- 3 |
1 16 31 |
1 - 2 53 - 56 104 - 108 |
1 - 4 4
- 11 7 - 19 |
0 50 80 |
15 100 135 |
1 - 3 6
- 10 10 - 18 |
|
Carver |
2
- 3 |
3 18 33 |
2 - 4 56 - 62 108 - 116 |
4 - 8 13
- 25 19 - 35 |
5 55 85 |
20 105 140 |
2 - 5 8
- 14 14 - 26 |
|
Devil Kin |
2
- 4 |
5 20 35 |
6 - 12 68 - 86 124 - 148 |
12 - 24 37
- 71 51 - 99 |
10 60 90 |
25 110 145 |
3 - 7 10
- 18 18 - 34 |
- R -
|
Dark One |
3
- 5 |
7 22 37 |
10 - 18 80 - 104 140 - 172 |
20 - 36 61
- 109 83 - 147 |
15 65 95 |
30 115 150 |
4 - 8 12
- 20 22 - 38 |
- - R |
Występują ich
po dwa rodzaje. Każdy z gatunków posiada różne warianty uzbrojenia.
Włócznicy mają większy zasięg i obrażenia, zaś miecznicy są żywotniejsi. Nie
są specjalne mocne, więc nie musisz się ich obawiać. Podatne są na każdy
rodzaj magii. To bardzo denerwujące potworki, szczególnie dla wojów. Są tak
strachliwe, że gdy na ich oczach zabijesz jakiegoś potwora uciekają i nieraz
trzeba się za nimi uganiać. Unikatowy upadły o imieniu Shadowcrow
wraz z obstawą mają zdolność znikania. |
Fallen Ones with sword
(animals)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Fallen One |
1
- 3 |
1 16 31 |
1 - 2 53 - 56 104 - 106 |
2 - 5 7
- 16 11 - 23 |
10 60 90 |
15 100 135 |
1 - 4 6
- 12 10 - 22 |
|
Carver |
2
- 3 |
3 18 33 |
2 - 4 56 - 62 108 - 116 |
5 - 9 16
- 28 23 - 39 |
15 65 95 |
20 105 140 |
2 - 7 8
- 8 14 - 34 |
|
Devil Kin |
2
- 4 |
5 20 35 |
8 - 12 74 - 86 132 - 148 |
16 - 24 49
- 73 67 - 99 |
20 70 100 |
25 110 145 |
4 - 10 12
- 24 22 - 46 |
- R -
|
Dark One |
3
- 5 |
7 22 37 |
12 - 18 86 - 106 148 - 172 |
24 - 36 73
- 109 99 - 147 |
25 75 105 |
30 115 150 |
4 - 12 12
- 28 22 - 54 |
- - R |
Skeletons
(undead)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Skeleton |
1
- 2 |
1 16 31 |
1 - 2 53 - 56 104 - 108 |
2 - 4 7
- 13 9 - 19 |
0 50 80 |
20 105 140 |
1 - 4 6
- 12 10 - 22 |
I - - I - -
|
Corpse Axe |
2
- 3 |
2 17 32 |
2 - 3 56 - 59 108 - 112 |
4 - 7 13
- 22 19 - 31 |
0 50 80 |
25 110 145 |
3 - 5 10
- 14 18 - 26 |
I - - I - -
|
Burning Dead |
2
- 4 |
4 19 34 |
4 - 6 62 - 68 116 - 124 |
8 - 12 25
- 37 35 - 51 |
5 55 85 |
30 115 150 |
3 - 7 10
- 18 18 - 34 |
IR - II -
|
Horror |
3
- 5 |
6 21 36 |
6 - 10 68 - 80 124 - 140 |
12 - 20 37
- 61 51 - 83 |
15 65 95 |
35 120 155 |
4 - 9 12
- 22 22 - 42 |
I - R I - R |
Szkielety są najliczniejszą, a zarazem najsłabszą grupą wrogów. Każdy rodzaj ma trzy warianty uzbrojenia
- topory, łuki oraz miecz wraz z tarczą. Szczególnie uciążliwie oraz niebezpiecznie są te wyposażone w łuki. Warto
tutaj wspomnieć na temat unikatowego Shadow Drinker'a który potrafi przemieszczać się pod ziemią.
Występuje w katakumbach. |
Skeleton Archers
(undead)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Skeleton Archer |
2 -
3 |
3 18 33 |
1 - 2 53 - 56 104 - 108 |
2 - 4 7
- 13 11 - 19 |
0 50 80 |
15 100 135 |
1 - 2 6
- 8 10 - 14 |
I - - I - -
|
Corpse Bow |
2 -
4 |
5 20 35 |
4 - 8 62 - 66 116 - 132 |
8 - 16 25
- 33 35 - 67 |
0 50 80 |
25 110 145 |
1 - 4 6
- 12 10 - 22 |
I - - I - -
|
Burning Dead Archer |
3 -
5 |
7 22 37 |
5 - 12 65 - 86 120 - 148 |
10 - 24 31
- 73 43 - 99 |
5 55 85 |
30 115 150 |
1 - 6 6
- 16 10 - 30 |
IR -
II - |
Horror Archer |
4 -
6 |
9 24 39 |
7 - 22 71 - 116 128 - 190 |
15 - 45 46
- 136 63 - 183 |
15 65 95 |
35 120 155 |
2 - 9 8
- 22 14 - 42 |
I - R I - R |
Skeleton Captains
(undead)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Skeleton Captain |
1 -
3 |
2 17 32 |
1 - 3 53 - 59 104 - 112 |
3 - 6 10
- 19 15 - 27 |
10 60 90 |
20 105 140 |
2 - 7 8
- 18 14 - 34 |
I - - I - -
|
Corpse Captain |
2 -
4 |
4 19 34 |
6 - 10 68 - 80 124 - 140 |
12 - 20 37
- 61 51 - 83 |
5 55 85 |
30 115 150 |
3 - 9 10
- 22 18 - 42 |
I - - I - -
|
Burning Dead Captain |
3 -
5 |
6 21 36 |
8 - 15 74 - 95 132 - 160 |
16 - 30 49
- 91 67 - 123 |
15 65 95 |
35 120 155 |
4 - 10 12
- 24 22 - 46 |
IR - II -
|
Horror Captain |
4 -
6 |
8 23 38 |
17 - 25 101 - 125 168 - 200 |
35 - 50 106
- 151 143 - 203 |
30 80 110 |
40 125 160 |
5 - 14 14
- 32 26 - 62 |
I - R I - R |
Scavengers
(animals)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Scavenger |
1 -
3 |
2 17 32 |
1 - 3 53 - 59 104 - 112 |
3 - 6 10
- 19 15 - 27 |
10 60 90 |
20 105 140 |
1 - 5 6
- 14 10 - 26 |
- R -
|
Plague Eater |
2 -
4 |
4 19 34 |
6 - 12 68 - 86 124 - 148 |
12 - 24 37
- 73 51 - 99 |
20 70 100 |
30 115 150 |
1 - 8 6
- 20 10 - 38 |
- - R |
Shadow Beast |
3 -
5 |
6 21 36 |
12 - 18 86 - 104 148 - 172 |
24 - 36 73
- 109 99 - 147 |
25 75 105 |
35 120 155 |
3 - 12 10
- 28 18 - 54 |
- R -
|
Bone Gasher |
4 -
6 |
8 23 38 |
14 - 20 92 - 110 156 - 180 |
28 - 40 85
- 121 115 - 163 |
30 80 110 |
35 120 155 |
5 - 15 14
- 34 26 - 66 |
R - - - - R |
Są podatne na
wszystkie rodzaje magii. Gdy zranisz jednego z nich uciekają i jedzą
szczątki potworów, aby się zregenerować. Stąd też ich nazwa, która po polsku
brzmi Ścierwojady. |
Winged Fiends
(animals)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Fiend |
2 -
3 |
3 18 33 |
1 - 3 53 - 59 104 - 112 |
3 - 6 10
- 19 15 - 27 |
0 50 80 |
35 120 155 |
1 - 6 6
- 16 10 - 30 |
|
Blink |
3 -
5 |
7 22 37 |
6 - 14 68 - 92 124 - 156 |
12 - 28 37
- 85 51 - 115 |
15 65 95 |
45 130 165 |
1 - 8 6
- 20 10 - 38 |
|
Gloom |
4 -
6 |
9 24 39 |
14 - 18 92 - 104 156 - 172 |
28 - 36 85
- 109 115 - 147 |
35 85 115 |
70 155 190 |
4 - 12 12
- 28 22 - 54 |
R - - R - -
|
Familiar |
6 -
8 |
13 28 43 |
10 - 17 80 - 101 140 - 168 |
20 - 35 61
- 106 83 - 143 |
35 85 115 |
50 135 170 |
4 - 16 12
- 36 22 - 70 |
R - I R - I |
Kolejny z
przykładów na to, że powiedzenie "Pozory mylą" ma sens. Niech nie zwiodą
cię ich małe rozmiary. Są naprawdę niebezpieczne. Blink posiada umiejętność teleportacji w chwili gdy zostanie trafiony.
Gloom może szarżować, Fammiliar atakuje Lightningiem na krótkim dystansie. |
The Hiddens
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Hidden |
2 -
5 |
5 20 35 |
4 - 12 62 - 86 116 - 148 |
8 - 24 25
- 73 35 - 99 |
25 75 105 |
35 120 155 |
3 - 6 10
- 16 18 - 30 |
|
Stalker |
5 -
7 |
9 24 39 |
15 - 22 95 - 116 160 - 188 |
30 - 45 91
- 136 123 - 183 |
30 80 110 |
40 125 160 |
8 - 16 20
- 36 28 - 70 |
|
Unseen |
6 -
8 |
11 26 41 |
17 - 25 101 - 100 168 - 200 |
35 - 50 106
- 151 143 - 203 |
30 80 110 |
45 130 165 |
12 - 20 28
- 44 54 - 86 |
R - - I - - |
Illusion Weaver |
8 - 10 |
13 28 43 |
20 - 30 110 - 140 180 - 220 |
40 - 60 121
- 181 163 - 243 |
30 80 110 |
60 145 180 |
16 - 24 36
- 52 70 - 102 |
RR - IR -
|
Mają oni zdolność poruszania się pod ziemią.
Podczas tego odzyskują punkty życia. Im lepszy gatunek, tym bliżej nciebie się pojawiają. Nie są specjalnie niebezpieczne. |
Goat Men
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Flesh Clan |
21
4
- 6 |
8 23 38 |
15 - 22 95 - 116 160 - 188 |
30 - 45 91
- 136 123 - 183 |
40 90 120 |
50 135 170 |
4 - 10 12
- 24 22 - 46 |
|
Stone Clan |
5 -
7 |
10 25 40 |
20 - 27 110 - 131 180 - 208 |
40 - 55 121
- 166 163 - 223 |
40 90 120 |
60 145 180 |
6 - 12 16
- 28 30 - 54 |
R - - I - -
|
Fire Clan |
6 -
8 |
12 27 42 |
25 - 32 125 - 146 200 - 228 |
50 - 65 151
- 196 203 - 263 |
45 95 125 |
70 155 190 |
8 - 16 20
- 36 38 - 70 |
- R - - I -
|
Night Clan |
7 -
9 |
14 29 44 |
27 - 35 131 - 155 208 - 240 |
55 - 70 166
- 211 223 - 283 |
50 100 130 |
80 165 200 |
10 - 20 24
- 44 46 - 86 |
R - -
I - - |
1Pojawiają
się na 2 levelu jedynie podczas questu Poisoned Water Supply.
Każdy gatunek ma po dwa warianty uzbrojenia - łuki oraz maczugi. Kozły
posiadające maczugi są niebezpieczne ponieważ zadają ciosy z bardzo dużą
częstotliwością. Za to łucznicy mogą cię przygwoździć swoimi strząłami. Do tej rasy należy
Garbad the Weak, pojawiający się w jednym z questów. Unikatowe Deathshade Fleshmaul
oraz Blighthorn Steelmace wraz z obstawą posiadają zdolność do
szarżowania. Szczególnie dużych kłopotów przysporzy ci Blightfire i jego ekipa, którzy używają
czaru
Blood Star. Na te
krwawe gwiazdy potrzebujesz odporności na magię. |
Goat Men Archers
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Flesh Clan Archer |
21 4
- 6 |
8 23 38 |
10 - 17 80 - 101 140 - 168 |
20 - 35 61
- 106 83 - 143 |
35 85 115 |
35 120 155 |
1 - 7 6
- 18 10 - 34 |
|
Stone Clan Archer |
5 -
7 |
10 25 40 |
15 - 20 95 - 110 160 - 180 |
30 - 40 91
- 121 123 - 163 |
35 85 115 |
40 125 160 |
2 - 9 8
- 22 14 - 42 |
R - - I - -
|
Fire Clan Archer |
6 -
8 |
12 27 42 |
20 - 25 110 - 125 180 - 200 |
40 - 50 121
- 151 163 - 203 |
35 85 115 |
45 130 165 |
3 - 11 10
- 26 18 - 50 |
- R - - I -
|
Night Clan Archer |
7 -
9 102 |
14 29 44 |
25 - 32 125 - 146 200 - 228 |
50 - 65 151
- 196 203 - 263 |
40 90 120 |
50 135 170 |
4 - 13 12
- 30 22 - 58 |
R - - I - -
|
1Pojawiają
się na 2 levelu jedynie podczas questu Poisoned Water Supply.
2Pojawiają się na levelu 10 jedynie podczas questu
Anvil of Fury. |
Overlords
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Overlord |
41 5
- 7 |
10 25 40 |
30 - 40 140 - 170 220 - 260 |
60 - 80 181
- 241 243 - 323 |
55 105 135 |
55 140 175 |
6 - 12 16
- 28 30 - 54 |
- R -
|
Mud Man |
7 -
9 |
14 29 44 |
50 - 62 200 - 236 300 - 348 |
100 - 125 301
- 376 403 - 503 |
60 110 140 |
60 145 180 |
8 - 16 20
- 36 38 - 70 |
- - I |
Toad Demon |
8 - 10 |
16 31 46 |
67 - 80 251 - 270 368 - 420 |
135 - 160 406
- 441 543 - 643 |
65 115 145 |
70 155 190 |
8 - 16 20
- 36 38 - 70 |
I - - I - R |
Flayed One |
10 - 12 |
20 35 50 |
80 - 100 290 - 350 420 - 500 |
160 - 200 481
- 601 643 - 803 |
70 120 150 |
85 170 205 |
10 - 20 24
- 44 48 - 86 |
RI - II -
|
1Pojawiają
się na 4 levelu jedynie podczas questu Ogden's Sign.
Pierwszy
Overlord, którego spotykasz to Butcher. Jest niebezpieczny zwłaszcza
dla słabo zaawansowanych bohaterów. Szczególnie problemy mają wojownicy.
Wszystkie są silne. Unikatowy Baron Sludge i jego ekipa posiadają
zdolność znikania. |
Gargoyles
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Winged - Demon |
5 -
7 |
9 24 39 |
22 - 30 116 - 140 188 - 220 |
45 - 60 136
- 181 183 - 243 |
45 95 125 |
50 135 170 |
10 - 16 24
- 36 48 - 70 |
IR - II -
|
Gargoyle |
7 -
9 |
13 28 43 |
30 - 45 140 - 185 220 - 280 |
60 - 90 181
- 271 243 - 363 |
45 95 125 |
65 150 185 |
10 - 16 24
- 36 48 - 70 |
I - R I - I |
Blood Claw |
9 - 11 |
19 34 49 |
37 - 62 161 - 236 248 - 348 |
75 - 125 226
- 376 303 - 503 |
50 100 130 |
80 165 200 |
14 - 22 32
- 48 62 - 94 |
II - IIR |
Death Wing |
10 - 12 |
23 38 53 |
45 - 75 185 - 275 280 - 400 |
90 - 150 271
- 451 363 - 603 |
60 110 140 |
95 180 215 |
16 - 28 36
- 60 70 - 90 |
I - I IRI |
Posiadają zdolności przemieniania się w kamień. To właśnie wtedy się
regenerują. Wszystkie odporne są na magię. |
Magma Demons
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Magma Demon |
8 -
9 |
13 28 43 |
25 - 35 125 - 155 200 - 240 |
50 - 70 151
- 211 203 - 283 |
45 95 125 |
45 130 165 |
2 - 10 8
- 24 14 - 48 |
IR - II -
|
Blood Stone |
8 - 10 |
14 29 44 |
28 - 37 134 - 161 212 - 248 |
55 - 75 166
- 226 223 - 303 |
45 95 125 |
50 135 170 |
2 - 12 8
- 28 14 - 54 |
II - II -
|
Hell Stone |
9 - 11 |
16 31 46 |
30 - 40 140 - 170 220 - 260 |
60 - 80 181
- 241 243 - 323 |
50 100 130 |
60 145 180 |
2 - 20 8
- 44 14 - 86 |
II - II -
|
Lava Lord |
9 - 11 |
18 33 48 |
35 - 42 155 - 176 240 - 268 |
70 - 85 211
- 256 283 - 343 |
60 110 140 |
75 160 195 |
4 - 24 12
- 52 22 - 102 |
II - II -
|
Wszystkie posiadają zdolność do rzucania dużymi kulami lawy. Wszystkie
odporne są na magię i ogień, za to są podatne na magię błyskawic. |
Horned Demons
(animals)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Horned Demon |
51 7
- 9 |
13 28 43 |
20 - 40 110 - 170 180 - 260 |
40 - 80 121
- 241 163 - 323 |
40 90 120 |
60 145 180 |
2 - 16 8
- 36 14 - 70 |
- R -
|
Mud Runner |
8 - 10 |
15 30 45 |
25 - 45 125 - 185 200 - 280 |
50 - 90 151
- 271 203 - 363 |
45 95 125 |
70 155 190 |
6 - 18 16
- 40 30 - 78 |
- R -
|
Frost Charger |
9 - 11 |
17 32 47 |
30 - 50 140 - 200 220 - 300 |
60 - 100 181
- 301 243 - 403 |
50 100 130 |
80 165 200 |
8 - 20 20
- 44 38 - 86 |
I - R I - R |
Obsidian Lord |
10
- 12 |
19 34 49 |
35 - 55 155 - 215 240 - 320 |
70 - 110 211
- 331 283 - 443 |
55 105 135 |
90 175 210 |
10 - 22 24
- 48 46 - 94 |
I - R III |
1Pojawiają
się na 5 levelu jedynie podczas questu Arkain's Valor.
Wszystkie
z nich posiadają zdolność do szarży na przeciwnika. Obsiadianowe Lordy na poziomie
trudności Hell są odporne na wszystkie rodzaje magii. |
Spitting Terrors
(animals)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Acid Beast |
6 -
8 |
11 26 41 |
20 - 33 110 - 149 180 - 232 |
40 - 66 121
- 199 163 - 267 |
30 80 110 |
40 125 160 |
4 - 12 12
- 28 22 - 54 |
I - -
|
Poison Spitter |
8 - 10 |
15 30 45 |
30 - 42 140 - 176 220 - 268 |
60 - 85 181
- 256 243 - 343 |
30 90 110 |
45 130 165 |
4 - 16 12
- 36 22 - 70 |
I - -
|
Spit Beast |
10
- 12 |
21 36 51 |
40 - 55 170 - 215 260 - 220 |
80 - 110 241
- 331 323 - 443 |
35 85 115 |
55 140 175 |
8 - 18 20
- 40 38 - 78 |
R - - I - R |
Lava Maw |
12
- 14 |
25 40 55 |
50 - 75 200 - 275 300 - 400 |
100 - 150 301
- 451 403 - 603 |
35 85 115 |
65 150 185 |
10 - 20 24
- 44 46 - 86 |
RI - II -
|
Wszystkie posiadają zdolność plucia kwasem, który należy do czarów, na które potrzebna
jest odporność na magię. Po ich zabiciu, z ich ciał wylewa się niebezpieczny kwas, który przestaje być groźny dopiero po chwili. Bardzo niebezpieczne są
Lava Maw. Lepiej nie wchodzić z więcej niż jednym w bezpośredni kontakt, ponieważ zadają one ciosy z bardzo dużą
częstotliwością i jeśli cię okrążą, nic ci nie pomoże. |
Lightning Demons
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Red Storm |
9 - 11 |
18 33 48 |
27 - 55 131 - 215 208 - 320 |
55 - 110 166
- 331 223 - 443 |
30 80 110 |
80 165 200 |
8 - 18 20
- 40 36 - 78 |
I - R I - I |
Storm Rider |
10
- 12 |
20 35 50 |
30 - 60 140 - 230 220 - 340 |
60 - 120 181
- 361 243 - 483 |
30 80 110 |
80 165 200 |
8 - 18 20
- 40 36 - 78 |
R - I I - I |
Storm Lord |
11
- 13 |
22 37 52 |
37 - 67 161 - 251 248 - 368 |
75 - 135 226
- 406 303 - 543 |
35 85 115 |
85 170 205 |
12 - 24 28
- 52 54 - 102 |
R - I I - I |
Maelstorm |
12
- 14 |
24 39 54 |
45 - 75 185 - 275 280 - 400 |
90 - 150 271
- 451 363 - 603 |
40 90 120 |
90 175 210 |
12 - 28 28
- 62 54 - 118 |
R - I I - I |
Wszystkie atakują czarem Lightining, będący przy tym odpornym na
magię błyskawic. Uważaj na nich, ponieważ atakują z dużą częstotliwością. |
Balrogs
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Slayer |
10
- 12 |
20 35 50 |
60 - 70 230 - 260 340 - 380 |
120 - 140 361
- 421 483 - 563 |
60 110 140 |
100 185 220 |
12 - 20 28
- 44 54 - 86 |
RI - RI -
|
Guardian |
11
- 13 |
22 37 52 |
70 - 80 260 - 290 380 - 420 |
140 - 160 421
- 481 563 - 643 |
65 115 145 |
110 195 230 |
14 - 22 32
- 48 62 - 94 |
RI - RI -
|
Vortex Lord |
12
- 14 |
24 39 54 |
80 - 90 290 - 320 420 - 460 |
160 - 180 481
- 541 643 - 723 |
70 120 150 |
120 205 240 |
18 - 24 40
- 52 78 - 102 |
RI - RIR |
Balrog |
13
- 15 |
26 41 56 |
90 - 100 320 - 350 460 - 500 |
180 - 200 541
- 601 723 - 803 |
75 125 155 |
130 215 250 |
22 - 30 48
- 64 94 - 126 |
RI - RIR |
Wszystkie posiadają zdolność
posługiwania się czarem
Inferno.
Są odporne na magię ognia. Wszystkie podatne na magię błyskawic. |
Vipers
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Cave Viper |
11
- 13 |
21 36 51 |
50 - 75 200 - 275 300 - 400 |
100 - 150 301
- 451 403 - 603 |
60 110 140 |
90 175 210 |
8 - 20 20
- 44 38 - 86 |
I - - I - -
|
Fire Drake |
12
- 14 |
23 38 53 |
60 - 85 230 - 305 340 - 440 |
120 - 170 361
- 311 483 - 683 |
65 115 145 |
105 190 225 |
12 - 24 28
- 52 54 - 102 |
IR - II -
|
Gold Viper |
13
- 14 |
25 40 55 |
70 - 80 260 - 320 380 - 460 |
140 - 180 421
- 541 563 - 723 |
70 120 150 |
120 205 240 |
15 - 26 34
- 56 66 - 110 |
I - R I - R |
Azure Drake |
15
- 15 |
27 42 57 |
80 - 100 290 - 350 420 - 500 |
160 - 200 481
- 601 643 - 803 |
75 125 155 |
130 215 250 |
18 - 30 40
- 64 78 - 126 |
- RR IRI |
Szybkie i zwinne
potwory. Ciężko w nie trafić ponieważ poruszają się bardzo szybko. |
Succubi
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Succubus |
12
- 14 |
24 39 54 |
60 - 75 230 - 275 340 - 400 |
120 - 150 361
- 451 483 - 603 |
60 110 140 |
100 185 220 |
1 - 20 6
- 44 10 - 86 |
R - - IR -
|
Snow Witch |
13
- 15 |
26 41 56 |
67 - 87 251 - 311 368 - 448 |
135 - 175 406
- 526 543 - 703 |
65 115 145 |
110 195 230 |
1 - 24 6
- 52 10 - 102 |
- - R I - R |
Hell Spawn |
14
- 15 |
28 43 58 |
75 - 100 275 - 350 400 - 500 |
150 - 200 451
- 601 603 - 803 |
75 125 155 |
115 200 235 |
1 - 30 6
- 64 10 - 126 |
R - I IIR |
Soul Burner |
15
- 15 |
30 45 60 |
70 - 112 260 - 386 380 - 548 |
140 - 225 421
- 676 563 - 903 |
85 135 165 |
120 205 240 |
1 - 35 6
- 74 10 - 146 |
RIR III |
Te demoniczne, skrzydlate
wiedźmy są trudnym przeciwnikiem. Szczególnie groźne są gdy atakują w dużych
grupach. Wszystkie posiadają zdolność atakowania czaru
Blood Star.
Na poziomie trudności Hell są odporne na wszelkie rodzaje magii. |
Knights
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Black Knight |
12
- 14
161 |
24 39 54 |
75 - 75 275 - 275 400 - 400 |
150 - 150 451
- 451 603 - 603 |
75 125 155 |
110 195 230 |
15 - 20 34
- 44 66 - 86 |
R - R
RI |
Doom Guard |
13
- 15 |
26 41 56 |
82 - 82 296 - 296 428 - 428 |
165 - 165 496
- 496 663 - 663 |
75 125 155 |
130 215 250 |
18 - 25 40
- 54 78 - 106 |
RR -
RI - |
Steel Lord |
132 14
- 15 |
28 43 58 |
90 - 90 320 - 320 460 - 460 |
180 - 180 541
- 541 723 - 723 |
80 130 160 |
120 205 240 |
20 - 30 44
- 64 86 - 126 |
RIR IIR |
Blood Knight |
13
- 14 16 |
30 45 60 |
100 - 100 350 - 350 500 - 500 |
200 - 200 601
- 601 803 - 803 |
85 135 165 |
130 215 250 |
25 - 35 54
- 74 106 - 146 |
IRI IRI |
1Na
poziomie 16 występują tylko w komnacie Diablo.
2Pojawiają się na poziomie 13 tylko podczas questu
Warlord of Blood. |
Mages
(demons)
|
Rodzaj |
dlvl |
mlvl |
HP Single |
HP Multi |
AC |
To Hit% |
Damage |
MFL |
Counselor1 |
13
- 14 |
25 40 55 |
35 - 35 155 - 155 190 - 190 |
70 - 70 211
- 211 283 - 283 |
0 50 80 |
90 175 210 |
8 - 20 20
- 44 38 - 86 |
RRR
RRR |
Magistrate2 |
14
- 15 |
27 42 57 |
42 - 42 176 - 176 268 - 268 |
85 - 85 256
- 256 343 - 343 |
0 50 80 |
100 195 220 |
10 - 24 24
- 52 46 - 102 |
RIR
IIR |
Cabalist3 |
15
- 15 |
29 44 59 |
60 - 60 230 - 230 340 - 340 |
120 - 120 361
- 361 483 - 483 |
0 50 80 |
110 205 230 |
14 - 30 32
- 64 62 - 126 |
RRI
IRI |
Advocate4 |
155
16
- 16 |
30 45 60 |
72 - 72 266 - 266 388 - 388 |
145 - 145 436
- 436 583 - 583 |
0 50 80 |
120 215 240 |
15 - 25 34
- 54 66 - 106 |
IRI
III |
1Counselors mają zdolność
do rzucania Firebolt'ów.
2Magistrates mają zdolność do rzucania Charged Bolt'ów.
3Cabalists mają zdolność do rzucania Lightning'ów.
4Advocates mają zdolność do
rzucania Fireball'ów.
5Pojawiają się na poziomie
15 tylko podczas questu
Arch-Bishop Lazarus. |
|
|
|