|
|
W
Diablo 1 przyjdzie ci się zmierzyć z różnymi zadaniami, które będą w
czasie twojej wędrówki zlecać różne osoby. Questów nie musisz
obowiązkowo wykonywać, gdyż bez nich również można ukończyć grę
jednak w ten sposób ominiesz przygodę, która tam na ciebie czeka.
Oprócz tego za większość wykonanych zadań można otrzymać nagrodę w
postaci unikalnych itemów i czarów. Gra dobiera sobie je losowo,
więc rozpoczynając kolejną rozgrywkę będą czekały na ciebie inne
misje.
W trybie single player trzy zadania są zawsze stałe, a są to: The
Chamber of Bone, Archbishop Lazarus i Diablo, reszta jest dobierana
losowo. W sumie będzie ich osiem w jednej rozgrywce. Zupełnie
inaczej sprawa wygląda w trybie multiplayer. Liczba questów tutaj
jest niestety mocno okrojona. Dostępne są tylko cztery: The Butcher,
The Curse of King Leoric, Archbishop Lazarus i Diablo.
Poniższa tabelka pokazuje doskonale w jaki sposób zadania są
dobierane w trybie rozgrywki jedno osobowej. Trzy zadania, które
zawsze się pojawiają w każdej grze to: The Chamber of Bone,
*Slain Hero, Archbishop Lazarus
oraz Diablo. Pozostałe są podzielone na grupy. Z każdej z tych grup
gra losuje jedno lub dwa zadania, które zostają zamieszczone w rozgrywce.
Ilość
losowanych |
Quest |
1 |
The Curse of King Leoric,
Poisoned Water Supply |
2 |
The Butcher, Gharbad the Weak,
Ogden's Sign |
2 |
The Magic Rock, Valor, Halls of
the Blind |
2 |
Zhar the Mad, The Black
Mushroom, Anvil of Fury |
2 |
Warlord of Blood, Lachdanan |
*Slain Hero - to nie jest
oficjalnie quest gry, lecz tak właśnie jest traktowane przez
większość graczy.
W
dalszej części tego działu dowiesz się więcej informacji na temat
poszczególnych zadań. Jeśli chcesz sobie przeczytać słowa, które
wypowiadają poszczególne osoby, potwory oraz księgi podczas twej
wędrówki w momencie wykonywania zadań, zajrzyj koniecznie do działu
"Kwestie" oraz
"Narrator". |
|
The Butcher
Lokalizacja: Poziom 2 (Dungeon)
Zleceniodawca: Wounded Townsman
Opis zadania: Obok wejścia do katedry w mieście Tristram
spotkasz śmiertelnie rannego mieszczanina, który wydając ostatnie
tchnienie zleci ci to zadanie prosząc jednocześnie o pomszczenie
siebie i wszystkich tych, których dopadł rzeźnik. W tę straszliwą
pułapkę wpędził ich Arcybiskup Lazarus, podstępnie sprowadzając
mieszczan do podziemi, aby później ich zostawić na pastwę losu. Teraz wszystko
wszystko zależy od ciebie. Aby stawić czoła ich oprawcy, musisz zejść na poziom drugi, gdzie w małym pomieszczeniu
przebywa Butcher otoczony swoimi ofiarami. Miej się na baczności, ponieważ
przeciwnik jest bardzo silny.
Występowanie: Single Player oraz Multi Player
Nagroda:
Single Player:
The Butcher's Cleaver (unikatowy topór)
Właściwości:
+10
strength, unusual damage 4-24, altered durability 10/10
cena:
3 650
Multi Player: losowy magiczny przedmiot
|
|
|
|
Poisoned Water Supply
Lokalizacja: The Dark Passage -
czyli Mroczne Przejście, do którego znajdziesz wejście na 2 poziomie
katedry (Dungeon)
Zleceniodawca: Pepin the Healer
Opis zadania: W trakcie rozmowy z Pepinem, poinformuje
cię on, że miejscowe ujście wody zostało zatrute. Wszyscy mieszkańcy
po jej wypiciu zaczynają chorować, a ich zapas czystej wody wkrótce
się skończy. Sytuacja jest krytyczna ponieważ nie ma w pobliżu
innego źródła. Pepin powie ci, abyś odnalazł początek rzeki i
dowiedział się co jest powodem tych zanieczyszczeń. Na drugim
poziomie kościoła natrafisz na Mroczne Przejście (The Dark Passage),
które cię przeniesie do podziemnego źródła rzeki. Tutaj właśnie
poznasz przyczynę problemu. Okaże się, że to właśnie przez
znajdujące się tam potwory woda została zaśmiecona. Musisz rozwiązać
problem przez zlikwidowanie wszystkich przeciwników znajdujących się
w tym miejscu. Dzięki temu woda znowu będzie zdatna do picia -
zmieniając swój kolor z ciemno zielonej na niebieską przy odgłosie
trąb.
Występowanie: Single Player
Nagroda:
Ring of Truth
Właściwości: +10 life,
+10% resist all, -1 damage from enemies
Cena:
9 100
|
|
|
|
The Curse of King Leoric
Lokalizacja: Poziom 3 (Dungeon)
Zleceniodawca: Ogden the Tavern Owner
Opis zadania: Właściciel tawerny w Tristram - Ogden
opowie ci historię o ich władcy królu Leoricu, który w pewnym
momencie sprawowania rządów postradał zmysły za sprawą mocy
ciemności, jakie go opętały. Diablo, władca terroru potrzebował
ciała śmiertelnika, aby się uwolnić od zamknięcia w kamieniu dusz.
Za pomocą swoich mocy próbował zawładnąć ciałem króla Leorica. Nie
udało mu się to, gdyż był zbyt słaby po długoletnim zamknięciu.
Postanowił więc porwać pierworodnego syna Leorica, księcia Albrechta.
Władca Tristram, po nieudanej próbie zagarnięcia jego ciała i umysłu
przez Diablo, z każdym dniem podupadał coraz bardziej na zdrowiu
psychicznym. Doszło do
tego, że król zaczął podejrzewać swoich poddanych. Wmawiając sobie
jakiś spisek przeciwko niemu, dopuszczał się masowych aresztowań i
brutalnych egzekucji. W sytuacji gdy swój gniew przeniósł na
królewskich doradców i rycerzy, ci postanowili go zabić. Zanim życie
zgasło w nim na zawsze, Leoric zdążył rzucić klątwę na miejscową
ludność wedle której będą oni służyć mu wiecznie w ciemnościach.
Leoric został pochowany zgodnie z tradycjami królewskimi w
specjalnie przygotowanej krypcie. Jego opętana dusza została wkrótce
potem wskrzeszona wraz z ciałem przez moce piekielne. Aktualnie
szalony król dowodzi ogromną armią, siejącą spustoszenie i
zabijającą każdego, kto tylko pojawi się na ich drodze. Twoim
zadaniem będzie uwolnienie duszy Leorica, aby mógł wreszcie spocząć
w spokoju. Ten quest występuje zarówno w trybie SP jak i MP. Są
jednak pewne różnice, oto one:
- Single Player: Na 3 poziomie katedry znajdziesz wejście,
które doprowadzi cię do komnaty króla Leorica - King Leoric's
Tomb. To właśnie tam przyjdzie ci się zmierzyć z armią
szkieletów oraz ich przywódcą na czele. Uważaj jednak gdyż król
posiada zdolność wskrzeszania swoich poddanych.
- Multi Player: Tutaj król Leoric po prostu przebywa gdzięś
na 3 poziomie katedry. Nie będzie jednak sam. Jest otoczony
prawdziwym legionem szkieletów, posługujących się wprawnie zarówno
mieczem jak i łukiem.
Cel tego zadania to zabicie Leorica.
Występowanie: Single Player oraz Multi Player
Nagroda:
Single Player:
The Undead Crown
Właściwości:
AC 8, 0-12.5% steal life
Cena:
16 650
Multi Player: Magiczny przedmiot
|
|
|
|
Gharbad the Weak
Lokalizacja: Poziom 4 (Dungeon)
Zleceniodawca: Gharbad the Weak
Opis zadania: Przemierzając
czwarty poziom podziemi natrafisz na bojaźliwego kozła o imieniu
Gharbad. Kiedy na niego klikniesz zacznie cię błagać abyś go
pozostawił przy życiu, a w zamian przygotuje dla ciebie jakiś
magiczny przedmiot. Kiedy skończy mówić odejdź od niego na odległość
ekranu, tak abyś go nie widział. Odczekaj chwile i wróć ponownie. Da
ci wówczas przedmiot i obieca wykonanie następnego. Kiedy
podejdziesz trzeci raz to usłyszysz, że rzecz nie jest jeszcze
gotowa. W momencie kiedy przybędziesz odebrać obiecany przedmiot, Gharbad stwierdzi, że nie jesteś godzien posiadania tego artefaktu i
cię zaatakuje. Zadanie zostaje wykonane w momencie kiedy go
pokonasz.
Występowanie: Single Player
Nagroda: Dwa magiczne przedmioty
|
|
Ogden's Sign
Lokalizacja: Poziom 4 (Dungeon)
Zleceniodawca: Ogden the Tavern Owner lub Snotspill
Opis zadania: Właściciel tawerny w Tristram - Ogden,
poprosi cię abyś spróbował odnaleźć skradziony przez potwory szyld
od swojej karczmy. Na poziomie 4 katedry napotkasz zgraję małych
demonów, którymi dowodzi ich szef o imieniu Snotspill. Pilnują oni
zejścia na 5 poziom. To właśnie ta zgraja jest odpowiedzialna za
kradzież. Jednak mają pewien problem. Szyld został im zabrany przez
bandę Overlordów. Snotspill nakaże ci odbicie szyldu, a w zamian
obieca przepuścić cię dalej. Tuż za rogiem znajduje się komnata
Overlordów. Zabij ich, a następnie otwórz skrzynię, której
pilnowali. Wyleci z niej szyld. Masz teraz dwie opcje. Możesz oddać
szyld jego właścicielowi czyli Ogdenowi i otrzymać w ramach
podziękowania unikalny item lub przekazać go Snotspillowi i nie
dostać nic w zamian. Obojętnie jak postąpisz i tak zostaniesz
zaatakowany przez jego ekipę.
Występowanie: Single Player
Nagroda:
Harlequin Crest
Właściwości: AC -3, +2 all attributes, +7 mana, +7 life, -1
damage from enemies
Cena:
4 000
|
|
|
|
The Magic Rock
Lokalizacja: Poziom 5 (Catacombs)
Zleceniodawca: Griswold the Blacksmith
Opis zadania: Miejscowy kowal Griswold opowie ci o
karawanie, która przejeżdżała w okolicach. Ponoć przewozić miała
tajemniczy kamień, który spadł prosto z nieba. Niestety przewoźnicy
zostali napadnięci przez zamaskowanych osobników na koniach. Meteor
zniknął razem z rabusiami. Teraz ty musisz go odszukać. Znajduje się
on na piątym poziomie, a umieszczony jest na specjalnym stojaku.
Kiedy go odszukasz, oddaj go koniecznie Griswoldowi, a otrzymasz
unikatowy pierścień.
Występowanie: Single Player
Nagroda:
Empyrean Band
Właściwości: +2 all attributes, fast hit recovery, absorbs
half of trap damage, +20% light radius
Cena:
8 000
|
|
|
|
Valor
Lokalizacja: Poziom 5 (Catacombs)
Zleceniodawca: Book of Blood
Opis zadania: Na piątym poziomie znajdziesz Księgę Krwi,
czyli Book of Blood, która aktywuje oficjalnie to zadanie. Następnie
odszukaj jeden z Krwawych Kamieni - Blood Strone. Umieść go na
specjalnym piedestale, który się znajduje w komnacie obok. Otworzy
się wejście do pokoju po prawej stronie. Wejdź tam i zabierz kolejny
kamień i uczyń z nim to co z pierwszym. Umożliwi to wejście do
pomieszczenia po lewej stronie, gdzie znajdziesz kolejny, a zarazem
ostatni kamień. W momencie gdy go położysz na piedestale, spowoduje
to otwarcie przejścia do komnaty głównej. Znajduje się tam
legendarna zbroja, będąca w przeszłości własnością bohaterskiego
wojownika Arkaine'a. Wszystkie krwawe kamienie oraz ten unikalny
item są chronione przez całe stado potworów - Horned Demons, więc
przygotuj się na walkę.
|
Występowanie: Single Player
Nagroda:
Arkaine's Valor
Właściwości: AC 25, +10 vitality, -3 damage from enemies,
fastest hit recovery
Cena:
42 000
|
|
|
|
The
Chamber of Bone
Lokalizacja: Poziom 6 (Catacombs)
Zleceniodawca: Mythical Book
Opis zadania: Na poziomie szóstym znajdziesz Mityczną
Księgę - Mythical Book. Kiedy twoja postać skończy czytać tekst,
mury otaczające wejście do Komnaty Kości (The Chamber of Bone)
znikną. Zejdź na dół. Przyjdzie ci walczyć z całą hordą szkieletów.
Są to pozostałości po tych, którzy niegdyś próbowali wynieść skarby
z tej sali. Musisz pokonać każdego z nich. Przechadzając się po tym
pomieszczeniu natrafisz na dwie dźwignie umiejscowione po dwóch
stronach izby. Przełączenie ich spowoduje otwarcie drzwi do
kolejnych komnat, które są wypełnione różnymi skarbami.
Natrafisz tam również na Prastary Tom (Ancient Tome). Przeczytaj go.
Ujrzysz napis: "Arcane Knowledge Gained!". W tej samej chwili
pojawi się w rogu tej komnaty Guardian, co oznacza wypełnienie
zadania. |
Występowanie: Single Player
Nagroda:
Jeden poziom wyżej czaru Guardian
|
|
|
|
Halls of the Blind
Lokalizacja: Poziom 7 (Catacoms)
Zleceniodawca: Book of The Blind
Opis zadania: Na siódmym poziomie, będąc w katakumbach
znajdziesz Księgę Ślepców (Book of The Blind). Po jej przeczytaniu
otworzą się drzwi, które do tej pory były zablokowane. Prowadzące
one do dwóch, położonych obok siebie komnat. Znajdzuje się tam dużo
potworów z gatunku Illusion Weaver. Musisz ich wszystkich
zlikwidować, aby utorować sobie drogę do leżącego na podłodze
amuletu.
Występowanie: Single Player
Nagroda:
Optic Amulet
Właściwości: +5 magic, +20% resist lightning,
-1 damage from enemies, +20% light radius
Cena:
9 750
|
|
|
|
Zhar the Mad
Lokalizacja: Poziom 8 (Catacombs)
Zleceniodawca: Zhar the Mad
Opis zadania: Na ósmym poziomie, w jednej z komnat
spotkasz szalonego maga Zhara (Zhar the Mad). Jest on pustelnikiem,
który bardzo ceni sobie spokój oraz samotność. Unika ludzi,
poświęcając się w całości magii. Kiedy podejdziesz z nim porozmawiać
bardzo się zdenerwuje, że mu przeszkadzasz. Ofiaruje ci magiczną
księgę i rozkaże zostawić go samego. W momencie gdy podejdziesz do
niego, aby porozmawiać drugi raz, lub też spróbujesz zabrać księgę z
jego tajemniczej biblioteki, wpadnie w prawdziwą furię i będzie
chciał cię zabić. Musisz go wyeliminować i w ten sposób quest
zostanie zaliczony.
Występowanie: Single Player
Nagroda:
Dwie księgi i losowy magiczny przedmiot
|
|
The Black Mushroom
Lokalizacja: Poziom 9 (Caves)
Zleceniodawca: Adria
Opis zadania: Przechadzając się po dziewiątym poziomie
znajdziesz księgę Fugal Tome. Zanieś ją do Adrii. Miejscowa wiedźma
poprosi cię abyś wrócił ponownie do jaskiń i odszukał dużego
czarnego grzyba. Kiedy już na niego natrafisz musisz go jej oddać.
Gdy to uczynisz, Adria oznajmi ci, że Pepin potrzebuje mózgu demona,
gdyż pracuje nad miksturą, która będzie bardzo dobrą odtrutką na jad
potworów i pomoże wielu potrzebującym. Doda również, że jeśli
otrzymasz od niego próbkę eliksiru, to abyś jej go dostarczył. Udaj
się teraz do miejscowego uzdrowiciela Pepina, który oficjalnie zleci
tobie przyniesienie mózgu. Kiedy wrócisz na katakumb i zabijesz
jakiegoś potwora, zostawi on po sobie mózg. Zanieś go do Pepina, a
on da w zamian tobie eliksir. Zanieś go Adrii. Ona stwierdzi, że za
późno z tym przyszedłeś i możesz go sobie zatrzymać. Wypij
koniecznie ten napój ponieważ podwyższy wszystkie twoje atrybuty o
trzy punkty. Jeśli nie wypijesz go od razu, później nie będziesz w
stanie.
Występowanie: Single Player
Nagroda:
Spectral Elixir
Właściwości: +3 do wszystkich atrybutów
|
|
|
|
Slain Hero
Lokalizacja: Poziom 9 (Catacombs)
Opis: To właściwie nie jest zadanie, ale duża większość
graczy uznaje to za quest. Na poziomie dziewiątym w katakumbach
znajdziesz zwłoki pokonanego bohatera. Kiedy klikniesz na nie,
wypadnie z nich jakiś przedmiot pasujący do twojej klasy postaci.
Twoja postać wypowie
słowa: "Rest in peace my friend".
Zobacz na poniższą tabelkę.
Klasa postaci |
Przedmiot |
Warrior |
Brest Plate |
Rogue |
Long Battle Bow lub Long War
Bow |
Sorcerer |
Book of Lightning |
Występowanie: Single Player
|
|
Anvil of Fury
Lokalizacja: Poziom 10 (Catacombs)
Zleceniodawca: Griswold the Blacksmith
Opis zadania: Griswold opowie ci historię, którą usłyszał
od jednego z poszukiwaczy skarbów, który dopiero co wrócił z
podziemi. Osobnik ten w trakcie swojej ucieczki przebiegł obok
kowadła. Z jego opisu wynika, że owe kowadło jest legendarnym
przyrządem do wykuwania najpotężniejszych broni, ponieważ zawiera w
sobie moc oraz siłę piekielną demonów. Znajdziesz je na dziesiątym
poziomie na małej wysepce otoczonej wrzącą lawą. Jest ono strzeżone
przez zastępy potworów. Kiedy już uda ci się je zdobyć, zanieś
kowadło Griswoldowi. W podzięce otrzymasz przygotowany przez niego
własnoręcznie miecz, który pomoże ci w walce z mocami zła.
Występowanie: Single Player
Nagroda:
Griswold's Edge
Właściwości: -20 life, +20 mana, +25% to hit,
1-10 fire damage, fast attack, knocks target back,
damage 4-12
Wymania: 40 Str
Cena:
42 000
|
|
|
|
Warlord of Blood
Lokalizacja: Poziom 13 (Hell)
Zleceniodawca: Steel Tome
Opis zadania: Na poziomie trzynastym odnajdziesz księgę o
nazwie Steel Tome. Przeczytasz w niej historię rycerza żadnego krwi
Warlord of Blood. Jest on bardzo okrutny w swych poczynaniach.
Torturując swe ofiary w sposób bezlitosny dostarcza krwi i
cierpienia panom czeluści piekieł. Wraz ze swoją armią bacznie
wypatrują coraz to nowych śmiałków zapuszczających się w te rejony
gdzie sprawują bezwzględne rządy, służąc tym samym panu terroru
Diablo. Po przeczytaniu księgi otworzy ona przejście prowadzący do
schodów na poziom 14. To właśnie tam napotkasz Warlorda wraz z jego
pomocnikami.
Występowanie: Single Player
Nagroda:
Cztery losowe magiczne bronie, dwa magiczne zbroje oraz
jeden
magiczny przedmiot pochodzący z ciała Warlorda of Blood.
|
|
Lachdanan
Lokalizacja: Poziom 14 (Hell)
Zleceniodawca: Lachdanan
Opis zadania: Na poziomie czternastym spotkasz
Lachadanana, który niegdyś był kapitanem straży króla Leorica. Był
odpowiedzialny za przestrzeganie prawa, sprawiedliwość i honor.
Tragiczna w skutkach klątwa jaką rzucił na nich Leoric doprowadziła
do katastrofy. Podczas gdy wszyscy rycerze zaczynali powoli tracić
kontakt z rzeczywistością, Lachdanan pognał do komnaty króla, aby
znaleźć sposób na uwolnienie się spod czarnej magii. Niestety nie
udało mu się. Zleci ci odszukanie Golden Elixiru, który ukoi jego
duszę i zapewni spoczynek. Sam nie był w stanie go odnaleźć. Jego
siły strasznie opadły. Z każdym dniem traci resztki człowieczeństwa
jakie w nim pozostały. Elixir znajdziesz na poziomie 15. Kiedy go
odszukasz powróć do Lachdanana i oddaj go mu, a zostaniesz
nagrodzony.
Występowanie: Single Player
Nagroda:
Veil of Steel
Właściwości: +15 strength, +15 vitality, -30 mana, +60%
armor, +50% resist all, -20% light radius
Cena: 63 800
|
|
|
|
Archbishop Lazarus
Lokalizacja: Mini poziom o
nazwie Archbishop Lazarus' Lair, do którego przejdziesz przez
specjalny czerwony portal znajdujący się na poziomie 15 (Hell,
single player) lub jedna z komnat będąca na poziomie 15 (Hell, multi
player).
Zleceniodawca: Decard Cain the Elder
Opis zadania: To zadanie różni się od siebie w trybie
rozgrywki single player (SP) oraz multi player (MP). Dlatego
zamieszczone zostały dwa różne opisy.
Single Player: Na poziomie piętnastym odnajdziesz
stojak o nazwie Vile Stand. Zawieszony na nim jest item Staff of
Lazaurus. Podnieś go i zanieś do Caina. Ten podczas rozmowy wyjawi
ci prawdę o sobie. Oznajmi, że pochodzi ze starożytnego bractwa,
które powstało aby strzec zła panoszącego się po świecie. Wspomni na
temat Arcybiskupa Lazarusa, który podstępnie zwabił mieszkańców
Tristram do podziemi, wprost pod tasak Butchera. Cain poprosi cię o
zabicie Lazarusa i uwolnienie księcia Albrechta, syna króla Leorica.
Wróć do podziemi, a obok umieszczonego na ziemi pentagramu pojawi
się czerwony portal z opisem Portal to The Unholy Altar. Natkniesz
się tam na dwie księgi Book of Vileness. Skorzystaj z nich w celu
teleportowania się do dwóch nie odkrytych dotąd miejsc. Oczywiście
musisz zabić wszystkie potwory znajdujące się na tych poziomach.
Następnie wróć do miejsca gdzie którym się pojawiłeś zaraz po
przejściu przez czerwony portal. To właśnie stąd przeteleportujesz
się wprost do oczekującego cię Lazarusa i jego ekipy, która będzie
się składać z potężnych demonów doskonale władających czarami. Będą
to Advocate, Blackjade, Hell Spawn oraz Red Vex. Arcybiskup będzie
stał tuż za ołtarzem gdzie leży zamordowany chłopiec. Jak się
później okaże, nie był to książę.
Multi Player: Na piętnastym poziomie w jednej ze
znajdujących się tam komnat znajdziesz ołtarz, na którym będzie
leżał martwy chłopiec przypominający porwanego księcia Albrechta,
syna króla Leorica. Dookoła niego będzie stał Arcybiskup Lazarus
wraz ze swoimi demonami wykonując rytualny obrządek. Kiedy cię
zauważą natychmiast ruszą do ataku.
Występowanie: Single Player oraz Multi Player
Nagroda:
Magiczne przedmioty z ciał unikatowych potworów.
|
|
Diablo
Lokalizacja: Poziom 16 (Hell)
Zleceniodawca: Decard Cain the Elder
Opis zadania: To zadanie nieco różni się od siebie w
trybie rozgrywki single player (SP) oraz multi player (MP). Dlatego
zamieszczone zostały dwa różne opisy.
Single Player: Po zabiciu Lazarusa pojawi się czerwony
portal przez który wrócisz ponownie na poziom piętnasty. Przejście w
postaci dużego czerwonego pentagramu znajdującego się na ziemi
zostanie odblokowane. Możesz przejść na poziom szesnasty. Tam
umieszczone są cztery komnaty. Jedna z nich jest otwarta. Pozostałe
są zamknięte. Udaj się do pierwszej otwartej komnaty. Natkniesz się
tam na dźwignię. Pociągnij za nią. Otworzy ona kolejną komnatę.
Otwórz w ten sposób wszystkie pozostałe. W ostatniej znajduje się
Diablo, Pan Terroru. Bądź bardzo ostrożny ponieważ przyjdzie ci się
zmierzyć z ogromną liczbą przeciwników na tym poziomie, którzy nie
tylko perfekcyjnie posługują się magią ale również i stalą. Zabicie
Diablo oznacza wygranie walki dobra ze złem (przynajmniej na jakiś
czas). Gra się zatrzyma, a twoim oczom ukaże się film końcowy.
Multi Player: Kiedy zabijesz Lazarusa w jego
komnacie na poziomie piętnastym, przejście w postaci dużego
czerwonego pentagramu znajdującego się na ziemi zostanie
odblokowane. Możesz przejść na poziom szesnasty. Tam umieszczone są
cztery komnaty. Jedna z nich jest otwarta. Pozostałe są zamknięte.
Udaj się do pierwszej otwartej komnaty. Natkniesz się tam na
dźwignię. Pociągnij za nią. Otworzy ona kolejną komnatę. Otwórz w
ten sposób wszystkie pozostałe. W ostatniej znajduje się Diablo, Pan
Terroru. Bądź bardzo ostrożny ponieważ przyjdzie ci się zmierzyć z
ogromną liczbą przeciwników na tym poziomie, którzy nie tylko
perfekcyjnie posługują się magią ale również i stalą. Zabicie Diablo
oznacza wygranie walki dobra ze złem (przynajmniej na jakiś czas).
Gra się zatrzyma, a twoim oczom ukaże się film końcowy.
Występowanie: Single Player oraz Multi Player
Nagroda:
Ukończenie gry i możliwość obejrzenia filmu końcowego. W
trybie Multi player grając na Battle.net dodatkowo otrzymuje się
dota.
|
|
|