Od pewnego czasu padają pytania o maksymalny możliwy do nabicia poziom w demie Diablo HD. Poniższe obrazy przedstawiają drogę do maksimum wraz z pewnymi wskazówkami.




















Pojawiają się skile ósmego poziomu (kliknij przycisk skile by zaobaczyć dokładne statystyki).

Wojownik - Cleave - skill atakuje do 3 wrogów jednocześnie

Łuczniczka - Multiple Shot - wiele strzał naraz ilość zależna od zręczności

Mag - Elemental Drain - zmniejsza odporności wrogów



















Pojawiają się skile szesnastego poziomu (kliknij przycisk skile by zaobaczyć dokładne statystyki).

Wojownik - Valiant Strike - tymczasowo zwiększa obronę i atakuje wrogów przed wojownikiem

Łuczniczka - Piercing Shots - przebicie strzały powodujące atak w następnego wroga

Mag - Mana Shield - podczas obrażeń nie tracimy już życia, zamiast tego spada mana. Zwiększa również odporność fizyczną. Trwa 30 minut, można wystartować czar w mieście.



















Pojawiają się skile dwudziestego czwartego poziomu (kliknij przycisk skile by zaobaczyć dokładne statystyki).

Wojownik - Shield Wall - skill obronny zwiększający statystyki z obroną związane

Łuczniczka - Guided Arrow - naprowadzana strzała trafi nawet za rogiem

Mag - Etheralize - Zwiększa odporności na wszystkie żywioły, podnosi wartość pancerza, zadaje obrażenia atakującym wrogom





Na 25 poziomie przestajemy już dostawać doświadczenie z potworów w zadaniu The Infested Cellar, ostatnim miejscu w którym to było jeszcze możliwe z potworów zwykłych. Otrzymywaliśmy je aż do tego momentu używając komendy $player 10 (na 24 poziomie 10 punktów doświadczenia za sztukę, bez komendy 3 punkty doświadczenia za sztukę), której dokładne działanie opisałem w dziale Podstawy.

By nabić ten ostatni już poziom należy w tym podziemiu zabić bossa Warmaggot the Mad (na monster power 10) 9715 razy.





Po osiągnięciu 26 poziomu możemy się zabrać za następną postać gdyż maksimum zostało osiągnięte i Warmaggot the Mad już nie daje punktów doświadczenia.