Nazwa
|
Przepowiednia |
Efekt działania |
Glowing |
Knowledge is power
|
+5 to Magii, -5% punktów doswiadczenia, lub jesli posiadasz mniej niz 5000 punktów doswiadczenia, redukuje je do zera i daje +1 Magii za kazde zabrane 1,000 punktów.
|
Mendicant's |
Give and you shall receive
|
Zabiera polowe zlota gracza i zamienia na punkty doswiadczenia.
|
Murphy's |
That which can break will |
Każdy założony przedmiot nie będący niezniszczalnym, ma 1/3 szansy że straci 50% swojej wytrzymałości. Kalkulacja zawsze rozpoczyna się od hełmu, następnie przechodzi na lewą broń, prawą broń a na końcu zbroję. Gdy tylko przedmiot straci wytrzymałość kalkulacja zostaje zakończona. Jeśli żaden przedmiot nie utraci wytrzymałości gracz straci 1/3 posiadanego złota.
|
Oily |
That which does not kill you... |
Mag: +2 Magii
Warrior: +2 Siły
Mnich: +1 Siły, +1 Zręczności
Barbarzyńca: +2 Żywotności
Łucziczka i Bard:
+1 Magii, +1 Zręczności
Po użyciu pojawia się również czar podobny do Ściany Ognia.
|
Shimmering |
Spiritual energy is restored
|
Odnawia punkty many.
|
Sparkling |
Some experience is gained by touch |
Gracz zyskuje + (1,000 x poziom podziemi) punktów doswiadczenia. Atakuje gracza atakiem elektrycznym.
|
Solar |
"You feel stronger" (od 12 do 18)
"You feel wiser" (od 18 do 20)
"You feel refreshed" (od 20 do 4)
"You feel more agile" (od 4 do 12)
|
+2 Strength (od 12 do 18)
+2 Magii (od 18 do 20)
+2 Zywotnosci (od 20 do 4)
+2 Zrecznosci (od 4 do 12)
Czas bazuje na zegarku komputera gracza
|
Town |
There's no place like home |
Rzuca czar Town Portal
|