|
|
W demie Diablo 1 HD przyjdzie ci się zmierzyć z różnymi zadaniami, które będą w
czasie twojej wędrówki zlecać różne osoby. Zadań nie musisz
obowiązkowo wykonywać, gdyż bez nich również można ukończyć demo (poza Ogden's Sign)
jednak w ten sposób ominiesz przygodę, która tam na ciebie czeka.
Oprócz tego za większość wykonanych zadań można otrzymać nagrodę w
postaci unikalnych przedmiotów, a nawet punktów statystyk do rozdania.
|
Introduction
|
Lokalizacja: Tristram i zejście do Katedry
Zleceniodawca: Ogden the Tavern owner
Opis zadania: Ogden wita Ciebie po długiej przerwie w twym pobycie w Tristram i opowiada o zaszłych zmianach. Nie dzieje się za dobrze w wiosce więc odsyła Ciebie na ratunek ocalałym w katedrze. To zadanie ma na celu doprowadzić cię do zejścia do katedry i następnego zadania.
|
The Butcher
|
Lokalizacja: Poziom 2 (Dungeon)
Zleceniodawca: Wounded Townsman
Opis zadania: Obok wejścia do katedry w mieście Tristram
spotkasz śmiertelnie rannego mieszczanina, który wydając ostatnie
tchnienie zleci ci to zadanie prosząc jednocześnie o pomszczenie
siebie i wszystkich tych, których dopadł rzeźnik. W tę straszliwą
pułapkę wpędził ich Arcybiskup Lazarus, podstępnie sprowadzając
mieszczan do podziemi, aby później ich zostawić na pastwę losu. Teraz wszystko
wszystko zależy od ciebie. Aby stawić czoła ich oprawcy, musisz zejść na poziom drugi i odnaleźć małe kwadratowe pomieszczenie z zamkniętymi drzwiami
Zleceniodawca: Wirt
Opis zadania: W kwadratowym pomieszczeniu stawiamy Town Portal by przedostać się do komnat Butchera.
Na miejscu należy przesunąć dzwignię by odblokować drzwi do Rzeźnika. Po krótkim filmie czeka na Ciebie krwawa walka z nie lada przeciwnikiem!
Nagroda:
The Butcher's Cleaver (unikatowy topór)
Właściwości:
+10
strength, unusual damage 4-24, altered durability
|
|
|
Poisoned Water Supply
|
Lokalizacja: The Water Passage do którego znajdziesz wejście na 2 poziomie
katedry (Dungeon)
Zleceniodawca: Pepin the Healer
Opis zadania: W trakcie rozmowy z Pepinem, poinformuje
cię on, że miejscowe ujście wody zostało zatrute. Wszyscy mieszkańcy
po jej wypiciu zaczynają chorować, a ich zapas czystej wody wkrótce
się skończy. Sytuacja jest krytyczna ponieważ nie ma w pobliżu
innego źródła. Pepin powie ci, abyś odnalazł początek rzeki i
dowiedział się co jest powodem tych zanieczyszczeń. Na drugim
poziomie kościoła natrafisz na Mroczne Przejście (The Dark Passage),
które cię przeniesie do podziemnego źródła rzeki. Tutaj właśnie
poznasz przyczynę problemu. Okaże się, że to właśnie przez
znajdujące się tam potwory woda została zaśmiecona. Musisz rozwiązać
problem przez zlikwidowanie wszystkich przeciwników znajdujących się
w tym miejscu. Dzięki temu woda znowu będzie zdatna do picia -
zmieniając swój kolor z ciemno zielonej na niebieską przy odgłosie
trąb.
Nagroda:
Ring of Truth
Właściwości: +10 life,
+10% resist all, -1 damage from enemies
|
|
|
The Curse of King Leoric
|
Lokalizacja: Poziom 3 (Dungeon)
Zleceniodawca: Ogden the Tavern Owner
Opis zadania: Właściciel tawerny w Tristram - Ogden
opowie ci historię o ich władcy królu Leoricu, który w pewnym
momencie sprawowania rządów postradał zmysły za sprawą mocy
ciemności, jakie go opętały. Diablo, władca terroru potrzebował
ciała śmiertelnika, aby się uwolnić od zamknięcia w kamieniu dusz.
Za pomocą swoich mocy próbował zawładnąć ciałem króla Leorica. Nie
udało mu się to, gdyż był zbyt słaby po długoletnim zamknięciu.
Postanowił więc porwać pierworodnego syna Leorica, księcia Albrechta.
Władca Tristram, po nieudanej próbie zagarnięcia jego ciała i umysłu
przez Diablo, z każdym dniem podupadał coraz bardziej na zdrowiu
psychicznym. Doszło do
tego, że król zaczął podejrzewać swoich poddanych. Wmawiając sobie
jakiś spisek przeciwko niemu, dopuszczał się masowych aresztowań i
brutalnych egzekucji. W sytuacji gdy swój gniew przeniósł na
królewskich doradców i rycerzy, ci postanowili go zabić. Zanim życie
zgasło w nim na zawsze, Leoric zdążył rzucić klątwę na miejscową
ludność wedle której będą oni służyć mu wiecznie w ciemnościach.
Leoric został pochowany zgodnie z tradycjami królewskimi w
specjalnie przygotowanej krypcie. Jego opętana dusza została wkrótce
potem wskrzeszona wraz z ciałem przez moce piekielne. Aktualnie
szalony król dowodzi ogromną armią, siejącą spustoszenie i
zabijającą każdego, kto tylko pojawi się na ich drodze. Twoim
zadaniem będzie uwolnienie duszy Leorica, aby mógł wreszcie spocząć
w spokoju.
Na 3 poziomie katedry znajdziesz wejście,
które doprowadzi cię do komnaty króla Leorica - King Leoric's
Tomb. To właśnie tam przyjdzie ci się zmierzyć z armią
szkieletów oraz ich przywódcą na czele. Uważaj jednak gdyż król
posiada zdolność wskrzeszania swoich poddanych.
Przesuwanie dźwigni jak i zrzucanie szkieletów z krzyży otwiera dodatkowe pomieszczenia. Otwieranie sarkofagów czasem przywołuje wyjątkowe potwory.
Nagroda:
The Undead Crown
Właściwości:
AC 8, 4% steal life
|
|
|
Gharbad the Weak
|
Lokalizacja: Poziom 4 (Dungeon)
Zleceniodawca: Gharbad the Weak
Opis zadania: Przemierzając
czwarty poziom podziemi natrafisz na bojaźliwego kozła o imieniu
Gharbad. Kiedy na niego klikniesz zacznie cię błagać abyś go
pozostawił przy życiu, a w zamian przygotuje dla ciebie jakiś
magiczny przedmiot.
Kiedy skończy mówić odejdź od niego na odległość
ekranu, tak abyś go nie widział. Odczekaj chwile i wróć ponownie. Da
ci wówczas przedmiot i obieca wykonanie następnego. Kiedy
podejdziesz trzeci raz to usłyszysz, że rzecz nie jest jeszcze
gotowa. W momencie kiedy przybędziesz odebrać obiecany przedmiot, Gharbad stwierdzi, że nie jesteś godzien posiadania tego artefaktu i
cię zaatakuje. Zadanie zostaje wykonane w momencie kiedy go
pokonasz.
Nagroda: Dwa magiczne przedmioty
|
Ogden's Sign
|
Lokalizacja: Poziom 4 (Dungeon)
Zleceniodawca: Ogden the Tavern Owner lub Snotspil
Opis zadania: Właściciel tawerny w Tristram - Ogden,
poprosi cię abyś spróbował odnaleźć skradziony przez potwory szyld
od swojej karczmy. Na poziomie 4 katedry napotkasz zgraję małych
demonów, którymi dowodzi ich szef o imieniu Snotspil.
Pilnują oni
zejścia na 5 poziom (które w przypadku dema przenosi z powrotem do miasta). To właśnie ta zgraja jest odpowiedzialna za
kradzież. Jednak mają pewien problem. Szyld został im zabrany przez
bandę Overlordów. Snotspill nakaże ci odbicie szyldu, a w zamian
obieca przepuścić cię dalej. Tuż za rogiem znajduje się komnata
Overlordów. Zabij ich, a następnie otwórz skrzynię, której
pilnowali. Wyleci z niej szyld. Masz teraz dwie opcje. Możesz oddać
szyld jego właścicielowi czyli Ogdenowi i otrzymać w ramach
podziękowania unikalny item.
Możesz też przekazać go Snotspillowi i nie
dostać nic w zamian. Obojętnie jak postąpisz i tak zostaniesz
zaatakowany przez jego ekipę.
Nagroda:
Harlequin Crest
Właściwości: AC -3, +2 all attributes, +7 mana, +7 life, +1
damage from enemies
|
|
|
The Infested Cellar
|
Lokalizacja: Pod domem w Tristram
Zleceniodawca: Pepin the Healer
Opis zadania: Pod jednym z domów w Tristram rozmnaża się robactwo. Twoim zadaniem jest wybicie robaków i ich przywódcy. Jest to najtrudniejsze zadanie dema, także przed wyruszeniem do tych podziemi uzbrój się po zęby w najlepszy posiadany sprzęt i tonę butelek z życiem i maną.
Potwory w tym zadaniu oferują najwięcej doświadczenia w demie. Jeśli interesuje Ciebie osiągnięcie maximum możliwego doświadczenia zajrzyj do działu Doświadczenie by zobaczyć ile pracy przed Tobą.
Nagroda: Pięć punktów do rozdania w wybrane statystyki
|
|
|